Як з’ясувалося, нічого такого в компанії не пропонували, а інформація є фейковою. Зрештою, як і самі сторінки McDonald’s, які почали з’являтися в мережі, як гриби після дощу.
Там пропонували якомога швидше підписатися на сторінку McDonald’s, адже перші 150 щасливчиків за це мали отримати в подарунок “Біг мак меню”. 300 наступних повинні були б виграти знижку 25% на замовлення. Ще 500 за ними обіцяли різноманітні знижки та подарунки.
Коментар з даного приводу дали в офіційній прес-службі McDonald’s. Там повідомили, що мережа в соціальній мережі має лише одну загальну сторінку. І там таких «розіграшів» не проводили. Тож тернополян закликають не довіряти новим акаунтам фаст-фуду, адже жодних подарунків та знижок не було і не буде.