новини ровесника

1
У Тернополі школяр організував виробництво FPV-дронів

2
Тернопільська суддя Андрусик – російський агент в судовій системі України?

3
Винахідник з Дніпра став лауреатом премії від Кабміну

4
Тернопільська суддя Надія Андрусик хоче перевершити «досягнення» горезвісних хабарників Зварича, Чауса та Князєва

5
Інший Франко: в український прокат виходить стрічка про Петра Франка

6
Чекає на «рускій мір»: корумпована суддя Андрусик повернула московському патріархату пів гектара землі під церкву в Тернополі

7
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

8
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

9
У МОН озвучили, якою буде нова зарплата вчителів у 2024 році

10
Скільки коштують послуги репетиторів у Тернополі?

Поради експерта: Як успішно пройти співбесіду

Повідомляє patrioty.org.ua 03.07.2019 17:17

Поради експерта: Як успішно пройти співбесіду

Фото з мережі Інтернет

Щоб отримати роботу, треба успішно пройти співбесіду.
 

Інколи поведінка на співбесіді має більше значення, ніж відповіді. Як правильно поводитися і спілкуватися з рекрутером, щоб вам запропонували роботу, - пише Work.ua.

1. Прийдіть вчасно

Не варто запізнюватися на співбесіду. Краще прийти раніше і кілька хвилин зачекати. Якщо розумієте, що вже запізнюєтеся чи взагалі не можете прийти на співбесіду, попередьте рекрутера про це. Домовтеся з ним про інший час.

2. Будьте ввічливими

Щоб сформувати гарне враження, будьте ввічливими зі всіма. Привітайтеся з секретарем на ресепшині чи майбутніми колегами, якщо проходитимете повз них.

3. Уникайте зайвої емоційності

Не варто емоційно розповідати про свої переваги майбутньому роботодавцю. Просити його взяти вас на роботу теж не слід. Зайва експресія викличе неприємне враження і сумніви у вашій врівноваженості. Говоріть спокійно, запитуйте про особливості роботи. Тоді дасте зрозуміти, що вам дійсно цікава вакансія.

4. Будьте чесні

Часто на співбесіді кандидати чують незручні запитання. Наприклад, про причини звільнення з попередньої роботи, конфлікти з колегами чи професійні невдачі. Будьте відверті, але і обережні у своїх відповідях. Не говоріть погано про колишнє керівництво. Але намагайтеся якомога чесніше пояснити, чому зараз шукаєте нову роботу.


Опубліковано : 03.07.2019 17:17

Новини Бізнес Компаньйон

Новини з тернопільщини

Комфорт Гурман