Реформа школи від дітей: якби міністром був я…
Повідомляє Ровесник Наталія БОНЧУК, 07.04.2017 16:29
Інколи обридають сірі шкільні будні, монотонні правила. І, як випаде вільна хвилинка, задумуюся над тим, що зробила б (якби була міністром) для того, щоб учням було цікавіше вчитися і які реформи запровадила б, аби шкільні знання знаходили якнайширше застосування в майбутньому дорослому житті.
Здогадуюся, дехто з ровесників не проти, щоб взагалі скасували шкільне навчання чи дозволили просто не ходити на окремі уроки. Ні, я думаю по-іншому.
Була б міністром освіти, то в усіх школах запровадила б початок навчань о дев’ятій годині ранку, а між третім і четвертим уроками – півгодинні перерви. Завершувалося б навчання о 16-ій. Чому так? А щоб дітям дати змогу виспатися, тоді збиратися щоранку до школи було б приємніше.
Запропонувала б і новації у вивченні іноземних мов. У кожній школі, без винятку, учні вивчали б англійську і, приміром, польську мови. Адже саме вони найпоширеніші серед молоді, найпотрібніші для спілкування. Також до навчального процесу підходила б диференційовано. Не кожна дитина володіє іноземною мовою на більш-менш належному рівні. Тому класи були б поділені на, скажімо, три рівні. Перший рівень – це ті учні, які добре для свого віку володіють іноземною, другий – ті, хто здатний розуміти іноземця, третій рівень – для решти учнів.
Розпорядилася б, аби вчителі запрошували в школи людей цікавих професій, які спілкувалися б із учнями англійською чи польською.
Наталія БОНЧУК,
дев’ятикласниця Тернопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – економічний ліцей № 9 імені Іванни Блажкевич».
Опубліковано : 07.04.2017 16:29