Сприйняття стресу впливає на успішність малозабезпечених учнів – дослідження
Повідомляє studway.com.ua 17.01.2019 11:23
Вони провели експеримент за участі 1175 дев’ятикласників, з них – 285 з малозабезпечених сімей. Випадковим чином їх розділили на чотири групи за типом вправ, які потрібно виконати перед семестровим тестом з біології.
Перша група протягом 10 хвилин перед іспитом письмово описувала свої переживання. Друга – читала наукові тексти про користь переживання перед тестами й відповідала на два питання після статей. Третя – виконувала вправи першої та другої груп. Учасники четвертої контрольної групи мали ігнорувати нервозність і хвилювання.
Спочатку вчені подивилися наскільки вправи загалом допомогли школярам. Потім вони порівняли ефект окремо для учнів із малозабезпечених сімей та інших. Бідні школярі з четвертої групи отримали нижчі оцінки за тих, хто описував свої хвилювання чи переглядав користь стресу. Для інших дітей ефект виявився незначним. Дослідники припустили, що забезпечені учні краще справляються з емоціями.
Іспити й вправи проводили двічі на рік, і за їх результатами виставляли залік або незалік з біології. Науковці виявили, що кількість дітей з бідних сімей, що склала іспит зросла з 60% до 80%.
Згідно з висновком стенфордських дослідників, обидва способи боротьби зі стресом та їх комбінація однаково ефективні. Це має допомогти малозабезпеченим школярам зменшити тривожність і покращити свою успішність.
Опубліковано : 17.01.2019 11:23