новини ровесника

1
У Тернополі школяр організував виробництво FPV-дронів

2
Тернопільська суддя Андрусик – російський агент в судовій системі України?

3
Винахідник з Дніпра став лауреатом премії від Кабміну

4
Тернопільська суддя Надія Андрусик хоче перевершити «досягнення» горезвісних хабарників Зварича, Чауса та Князєва

5
Інший Франко: в український прокат виходить стрічка про Петра Франка

6
Чекає на «рускій мір»: корумпована суддя Андрусик повернула московському патріархату пів гектара землі під церкву в Тернополі

7
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

8
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

9
У МОН озвучили, якою буде нова зарплата вчителів у 2024 році

10
Скільки коштують послуги репетиторів у Тернополі?

Які діти краще вчаться у школі: з багатих чи бідних сімей (дослідження)

Повідомляє news.finance.ua 24.10.2018 19:17

Які діти краще вчаться у школі: з багатих чи бідних сімей (дослідження)

Фото з мережі Інтернет

Дослідження Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) показало, що різниця в успішності між дітьми із заможних сімей і сімей з матеріальними проблемами починається з 10 років і розвивається далі протягом процесу навчання.

Про це повідомляється на сайті Організації.

Дослідження “Рівність в освіті: подолання бар’єрів для соціальної мобільності” показало, що в середньому понад 2/3 опитаних 15-річних і більш ніж 2/3 опитаних у віці 25-29 років вказали, що розрив в успішності відзначається вже в 10-річному віці.

Дослідження знайшло зв’язок між соціально-економічним станом і успішністю: школярі, які відвідували більш престижні в соціальному та економічному плані школи, краще складали іспити.

В середньому в 2015 році 48% школярів відвідували школи з нижчим рівнем соціально-економічного забезпечення. Цей показник особливо не змінився в більшості країн за останні десять років.

Якщо учні з малозабезпечених і неблагополучних сімей, які відвідують школи більш високого рівня, показують на 78 балів кращі результати в навчанні, ніж ті, що відвідують непрестижні школи. У деяких країнах ця різниця становить понад 130 балів.

Також дослідження показало, що тільки чверть малозабезпечених учнів задоволені своїм життям, відчувають себе соціально залученими в школі і не переживають через навчання.

У Хорватії, Чехії, Фінляндії, Франції, Німеччині, Нідерландах, Ісландії, Латвії та Швейцарії таких учнів більше 30%, але в інших європейських країнах їх відсоток менше 20%.

Згідно з результатами дослідження, в Німеччині учні з сімей з низьким рівнем доходів показують низькі результати шкільної успішності, порівняно з учнями з інших країн (15% порівняно з 21% у середньому за даними 34 країн, які брали участь у дослідженні).

Так, в Новій Зеландії змогли скласти випускні іспити в 18 років 39% дітей, чиї батьки не отримали середньої освіти. У Фінляндії цей показник склав 34%, в Чехії – 3,4%, Словаччині – 6,1%, Італії – 6,7%.

Дослідники ОЕСР дійшли висновку, що в світі немає жодної країни, якій би вдалося позбутися соціально-економічної нерівності в освіті.

Всього в країнах, що брали участь у дослідженнях ОЕСР, 41% дітей досяг вищого рівня освіти в порівнянні зі своїми батьками. Найвищі показники продемонструвала Південна Корея — 57%.


Опубліковано : 24.10.2018 19:17

Новини Бізнес Компаньйон

Новини з тернопільщини

Комфорт Гурман